1. AR AŠ GALIU NAUDOTIS UAB „LANSNETA“ TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS KLAIPĖDOJE?

Pasitikrinkite paslaugų aprėpties teritoriją.

2. TURIU JŪSŲ INTERNETĄ. AR GALIU NAUDOTIS IŠMANIĄJA TELEVIZIJA?

Visi UAB „LANSNETA“ interneto vartotojai gali mėgautis išmaniąja televizija PLIUS.TV. Televizijos užsakymo klausimai telefonu 8 46 344415.

3. KAS TAS FIKSUOTAS PINIGINIS KREDITAS?

Klientui, pasirašiusiam terminuotą interneto bei televizijos paslaugų teikimo sutartį, suteikiamas fiksuotas piniginis kreditas, kurio vertė priklauso nuo sutarties trukmės. Kitais žodžiais tariant, tai nemokamos serviso paslaugos, tokios kaip maršrutizatoriaus konfigūravimas, kompiuterio virusų šalinimo darbai, internetinio bei televizijos kabelio sudūrimo darbai, televizijos kanalų eiliškumo pagal kliento poreikius sudėliojimas, paslaugų adreso keitimas ir kiti. Išsamesnė informacija telefonu 8 46 344415.

4. KUR REIKIA KREIPTIS TURINT KLAUSIMŲ DĖL PASLAUGŲ KOKYBĖS, SĄSKAITŲ AR NORINT PRANEŠTI, KAD DINGO INTERNETAS?

Klausimus ir pranešimus apie gedimus galite pateikti telefonu 8 46 344415 visą parą.

5. KAIP NAMIE ĮSIRENGTI BELAIDĮ INTERNETĄ?

Norėdami namuose naudotis belaidžiu internetu (WiFi), įsigykite arba išsinuomokite pas mus belaidį maršrutizatorių. Juo galima sujungti kelis kompiuterius į vieną tinklą ir naudotis internetu namuose be jokių laidų.

6. KAIP ATSISKAITYTI UŽ UAB „LANSNETA“ TEIKIAMAS PASLAUGAS?

Abonentinis mokestis už paslaugas mokamas pagal šiuos duomenis:

Gavėjas – UAB „Lansneta“

Gavėjo sąskaita – LT607300010102301578

Nurodant savo Mokėtojo kodą.